FAQ

  • Kan jeg betale med Mobilepay?
  • Kan jeg dele min betaling op?
  • Hvilke måder kan jeg betale på?
  • Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
  • Hvor længe går der før jeg modtager min ordre?
  • Kan min bestilling leveres et andet sted end fakturaadressen?
  • Hvor sender Outletlamper til?
  • Hvordan kan jeg ændre forsendelsesadressen?
  • Hvordan returnerer jeg en ordre?
  • Hvordan får jeg et returlabel?
  • Hvornår får jeg penge tilbage for en returneret ordre?
  • Hvor længe kan jeg returnere min vare?
  • Kan jeg bruge LED pærer i alle lamper?
  • Hvor højt skal min lampe hænge?
  • Kan jeg bruge mere end en pendel i samme rum?
  • Kan jeg få rådgivning til valg af produkter?
  • Hvor kan jeg finde mere information om en vare?
  • Hvor længe dækker garantien på produkterne?
  • Hvordan kan jeg ændre min ordre?
  • Min vare var beskadiget ved ankomst. Hvad skal jeg gøre?
  • Tilbyder i mængderabat?

Betaling

Kan jeg betale med Mobilepay?

Ja, du kan godt betale med Mobilepay, når du handler hos os. Ligesom vores andre betalingsmuligheder, koster det naturligvis ingenting i gebyr.

Kan jeg dele min betaling op?

Ja, du kan godt dele din betaling op i flere bidder. Vi samarbejder både med Anyday og Viabill, der begge tilbyder delbetaling.

Hvilke måder kan jeg betale på?

Hvis du handler på vores webshop, kan du både betale med kort, Mobilepay, Viabill, eller Anyday. Derudover er det også muligt at betale via Bankoverførsel eller EAN faktura, hvis du kontakter os via mail eller telefon.

Forsendelse/Levering

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Ordrebekræftelsen er automatisk sendt til den mail du har indtastet. Den kan godt risikere at havne i spam, så kig evt. dér hvis ikke du kan finde mailen i din indbakke. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse fra os indenfor 24 timer efter, at have afgivet din ordre, bedes du kontakte os på kontakt@outletlamper.dk.

Hvor længe går der før jeg modtager min ordre?

Du kan se leveringstiden for hvert produkt lige over "Læg i kurv" knappen. For lagervarer er leveringstiden 1-3 hverdage, mens der på fjernlagervarer er 3-7 hverdages leveringstid. 

Kan min bestilling leveres et andet sted end fakturaadressen?

Ja, når du bestiller hos os, kan du vælge en anden leveringsadresse end fakturaadressen. Du kan også ændre modtageradressen indtil du har modtaget besked fra os om, at din ordre er afsendt.

Hvor sender Outletlamper til?

Vi sender naturligvis til hele Danmark, men også til resten af Europa. Du finder alt om priserne på siden om Levering.

Hvordan kan jeg ændre forsendelsesadressen?

Hvis du ønsker at ændre modtageradressen på din ordre, skal du kontakte os på mail, chat eller telefon. Så sørger vi for at ændre din ordre. Dette kan ændres indtil du modtager en mail fra os, om at din ordre er afsendt.

Returnering

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Hvis du ønsker at returnere et køb, kan du nemt og smertefrit downloade et returlabel inde på vores returportal. Du kan klikke her for at se alt om Returnering

Hvordan får jeg et returlabel?

Du kan downloade et pakkelabel til returforsendelse inde på vores Returportal

Hvornår får jeg penge tilbage for en returneret ordre?

Fra vi modtager returforsendelsen, går der 2-7 bankdage før beløbet er retur til dit kort. 

Hvor længe kan jeg returnere min vare?

Vi tilbyder 100 dages returret på alle vores ordrer. Hvis du ønsker pengene retur, bedes du sende din ordre retur, eller give os besked herom, indenfor 14 dage efter modtagelsen af din ordre.

Vejledning til produkter

Kan jeg bruge LED pærer i alle lamper?

Ja, du kan benytte LED lyskilder i alle de lamper vi forhandler her hos Outletlamper.dk. Dog med undtagelse af de lamper, der allerede har indbygget LED lyskilde.

Hvor højt skal min lampe hænge?

Det kommer selvfølgelig an på hvor højt der er til loftet, lampens størrelse og hvilket formål den skal bruges til. Når det gælder spisebordslamper plejer vi at sige, at lampen skal hænge ca. 75cm over bordet. Se meget mere her om hvordan du vælger den rigtige pendel.

Kan jeg bruge mere end en pendel i samme rum?

Ja, du kan sagtens bruge mere end én pendel i samme rum. Nogen vælger flere ens lamper, mens andre godt kan lide mere variation. Det er helt op til dig og din smag.

Kan jeg få rådgivning til valg af produkter?

Ja, vi sidder klar på mail, chat og telefon alle dage, hvor du er mere end velkommen til at tage kontakt til os. Her er gode råd altid gratis.

Hvor kan jeg finde mere information om en vare?

Du finder specifikationer på alle varer, ved at scrolle ned inde på selve produktsiden. Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer, er du mere end velkommen til at kontakte os på mail, chat eller telefon.

Hvor længe dækker garantien på produkterne?

Vores garanti dækker som minimum i to år. Dog har nogle varer (primært LED produkter) hele fem års garanti.

Øvrige Spørgsmål

Hvordan kan jeg ændre min ordre?

Hvis du har ændringer til din ordre, skal du kontakte os på mail, chat eller telefon. Så sørger vi for at ændre din ordre – dette gælder både hvis du skal lige om i din bestilling eller skal have ændret modtageradressen.

Min vare var beskadiget ved ankomst. Hvad skal jeg gøre?

Hvis din vare er beskadiget ved ankomst bedes du tage kontakt til os hurtigst muligt. Hav venligst billeder eller video klar, så vi har bedst mulighed for hurtigt at hjælpe dig hurtigst muligt.

Tilbyder i mængderabat?

Ja vi tilbyder mængderabat, hvis der er tale om større bestillinger, som eksempelvis projektsalg eller belysning til størstedelen af huset.